3.1 Vikailmoitukset
Vikailmoitukset tehdään kiinteistöhuollolle kiinteistökohtaisesti. Voit tehdä vikailmoituksen huoltoyhtiölle joko puhelimitse tai sähköisesti Granlund Managerin kautta. Kannustamme kaikkia vuokralaisia Granlund Managerin käyttöön, sillä tällöin jokaisesta vikailmoituksesta jää sähköinen jälki ja voit myös seurata jättämäsi ilmoituksen edistymistä.
Vikailmoitusen lisäksi voit tilata Granlund Managerin kautta huoltoliikkeeltä omia tilojasi koskevia palveluita, kuten lamppujen vaihtoja tai pienkorjauksia erillisveloituksella.
Linkit Grandlund Manageriin kiinteistöittäin:
Lautatarhankatu 10 / Lohko A: vikailmoitus
Tynnyrintekijänkatu 1 (B-C – lohkot): vikailmoitus
Panimokatu 4, (D – lohko): vikailmoitus
Voit tulostaa vikailmoitusta varten myös QR koodin, jonka avulla voit jättää palvelupyynnön helposti myös mobiililaitteellasi:
Vikailmoituksien tulostettavat QR koodit
Huoltoyhtiö on tarvittaessa yhteydessä kiinteistöpäällikköön. Myös aulapalveluhenkilö voi tarvittaessa kirjata palvelupyyntöjä Granlund Manageriin.
Troolin kiinteistöjen hisseistä on tehty huoltosopimus Otis Oy:n kanssa, joten vikailmoitukset voi ilmoittaa puhelimitse suoraan hissihuoltoon: Otis Oy Hissipäivystys 24 h/vrk, 0800 168 111.
Akuuteista hätätapauksista (mm. vesivuoto tai muu vahingonvaara) pyydämme vuokralaisia ilmoittamaan suoraan puhelimitse huoltoyhtiöön:
Coor Service Management Oy
24h / vrk valvomo: 010 622 5888